Advertisement

דנה זרמון : האינסטגרם שלך מבולגן, הצבעוניות לא אחידה, ואין זרימה בתמונות, היא פוסקת.

דנה זרמון : האינסטגרם שלך מבולגן, הצבעוניות לא אחידה, ואין זרימה בתמונות, היא פוסקת.. מחפשים חדשות ועדכונים על דנה זרמון? העונה החדשה של זוג מנצח vip ממש עוד מעט מגיעה לערוץ 10!בואו לעקוב אחרי כל העדכונים באינסטגרם של זוג מנצח vip. דנה זרמון חשפה פרט על בעלה ונשארנו ללא מילים. שלישיית בערך מגיעים ל״אינסטאקדמי״, בית הספר לאינסטגרם של דנה זרמון.האם היא תצליח להגדיל להם את העוקבים. לדנה אחות קטנה מנישואיהם הראשונים של הוריה ושתי אחיות.

כך נראה יום הצילומים הראשון שלה, שכלל מנחה אחת. דנה זרמון ובר זומר מגלות את הקסם של דרום אפריקה. כך עשתה דנה זרמון שיצאה לחופשה חלומית עם בעלה באי הקסום סנטוריני שביוון. דנה זרמון נולדה וגדלה ברמת אביב.אביה הוא הפרסומאי ואיש העסקים אילון זרמון, ואמה היא הפרסומאית והאמנית דרורית ברזילי. נופים עוצרי נשימה, טבע פראי, חיי לילה תוססים ואווירת חופש שלא תמצאו באף מקום.

×
×"× ×" זרמון חושפת את ×"מחל×" ×"כרונית ש×"רס×" ל×" את ירח ×"×"×'ש Xnet from images1.ynet.co.il
החתונה, בהפקתה של סימונה שרם, הייתה חתונת צהריים. דנה זרמון מכל כיוון כולל רכילויות, עדכונים, חדשות חמות, תמונות, קטעי וידאו ועוד. אתמול (ו') נישאה כוכבת דוקו הריאלטי איט גירלז, דנה זרמון לבחיר לבה גיא ביטון בחתונת צהריים בעל הים בשדות ים. בביתם, דנה זרמון (25) וגיא ביטון (29) נראים עוד זוג. אושיית הרשת דנה זרמון ובן זוגה גיא ביטון נמצאים כשלושה שבועות ביוון. קיבלתי את המתנה הכי גדולה שאני. אולי מאוהבים יותר, בוודאי מסודרים יותר כלכלית, אבל מאוד רחוקים מאווירת השטיחים האדומים או הסטוריז בעירום, שגם אליהם עוד נגיע. מטעמה של דנה זרמון נמסר:

הבוקר (שלישי) עלתה זרמון לשידור בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12 לספר על איך נראית חופשה בימים אלה של מגפת הקורונה.

אתמול (ו') נישאה כוכבת דוקו הריאלטי איט גירלז, דנה זרמון לבחיר לבה גיא ביטון בחתונת צהריים בעל הים בשדות ים. לדנה אחות קטנה מנישואיהם הראשונים של הוריה ושתי אחיות. מחפשים חדשות ועדכונים על דנה זרמון? תשתפו לכולם שיראו את הסרטון!אל תשכחו להירשם לערוץ!ייצוג: אושיית הרשת דנה זרמון ובן זוגה גיא ביטון נמצאים כשלושה שבועות ביוון. אולי מאוהבים יותר, בוודאי מסודרים יותר כלכלית, אבל מאוד רחוקים מאווירת השטיחים האדומים או הסטוריז בעירום, שגם אליהם עוד נגיע. דנה זרמון ובר זומר מגלות את הקסם של דרום אפריקה. שלישיית בערך מגיעים ל״אינסטאקדמי״, בית הספר לאינסטגרם של דנה זרמון.האם היא תצליח להגדיל להם את העוקבים. דנה זרמון מדגמנת תחתונים בהריון: נופים עוצרי נשימה, טבע פראי, חיי לילה תוססים ואווירת חופש שלא תמצאו באף מקום. זה קצת משונה, בקטע טוב. כך עשתה דנה זרמון שיצאה לחופשה חלומית עם בעלה באי הקסום סנטוריני שביוון. אני באופוריה מטורפת עדיין לא מעכלת.

דנה זרמון מדגמנת תחתונים בהריון: דודי חסון) האיט גירל בדימוס הצטלמה בחודש התשיעי להריונה לבוק הריוני, רק שהפעם בשונה מתמונות ההריון הקודמות שעשתה, הצטלמה זרמון בעירום מלא. בגיל 28 דנה זרמון היא כבר יזמית, כוכבת ריאליטי, דוגמנית וכמובן אושיית אינסטגרם עם יותר מחצי מיליון עוקבים. הבוקר (שלישי) עלתה זרמון לשידור בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12 לספר על איך נראית חופשה בימים אלה של מגפת הקורונה. כך נראה יום הצילומים הראשון שלה, שכלל מנחה אחת.

פרו×'×™ ×
פרו×'×™ ×"×™×'יטל ×"× ×" זרמון ×"ור×"תי עוק×' לאנשים ×'עק×'ות ×"אפליקצי×" שלי from www.frogi.co.il
כך עשתה דנה זרמון שיצאה לחופשה חלומית עם בעלה באי הקסום סנטוריני שביוון. אני באופוריה מטורפת עדיין לא מעכלת. בגיל 28 דנה זרמון היא כבר יזמית, כוכבת ריאליטי, דוגמנית וכמובן אושיית אינסטגרם עם יותר מחצי מיליון עוקבים. אושיית הרשת דנה זרמון ובן זוגה גיא ביטון נמצאים כשלושה שבועות ביוון. הם התחילו בכריתים, עברו לסנטוריני, משם לפארוס וכעת הם נמצאים באי מיקונוס. החתונה, בהפקתה של סימונה שרם, הייתה חתונת צהריים. מזל טוב לדנה זרמון שילדה אתמול את בנה הבכור! שלישיית בערך מגיעים ל״אינסטאקדמי״, בית הספר לאינסטגרם של דנה זרמון.האם היא תצליח להגדיל להם את העוקבים.

״דנה זרמון לא מכירה את גל ומעולם לא הייתה איתה באינטרקציה מעבר לאייטם בו היא התארחה בבית הספר שלה, אינסטקדמי.

דנה זרמון מדגמנת תחתונים בהריון: בגיל 28 דנה זרמון היא כבר יזמית, כוכבת ריאליטי, דוגמנית וכמובן אושיית אינסטגרם עם יותר מחצי מיליון עוקבים. דנה זרמון חשפה פרט על בעלה ונשארנו ללא מילים. מחפשים חדשות ועדכונים על דנה זרמון? כך עשתה דנה זרמון שיצאה לחופשה חלומית עם בעלה באי הקסום סנטוריני שביוון. החתונה, בהפקתה של סימונה שרם, הייתה חתונת צהריים. זה קצת משונה, בקטע טוב. גל כנראה מבינה את תשומת הלב שהיא מקבלת מזה שהיא הזכירה את. לדנה זרמון ולבר זומר יש את כל הטיפים לחופשה המושלמת בקייפטאון. אושיית הרשת דנה זרמון ובן זוגה גיא ביטון נמצאים כשלושה שבועות ביוון. אביב חופי) זרמון שלא מתפארת בגזרה דקיקה כמו הקולגות שלה לתעשייה, אלא בגזרה בריאה וסקסית, סיפרה כי בניגוד לחברותיה שהשמינו בתקופת הקורונה ובימי הסגר, היא דווקא זכתה להשיל. העונה החדשה של זוג מנצח vip ממש עוד מעט מגיעה לערוץ 10!בואו לעקוב אחרי כל העדכונים באינסטגרם של זוג מנצח vip. לדנה אחות קטנה מנישואיהם הראשונים של הוריה ושתי אחיות.

הם התחילו בכריתים, עברו לסנטוריני, משם לפארוס וכעת הם נמצאים באי מיקונוס. אם היא הייתה מחלקת ציונים, בוודאות הייתי מקבלת נכשל. לדנה אחות קטנה מנישואיהם הראשונים של הוריה ושתי אחיות. דודי חסון) האיט גירל בדימוס הצטלמה בחודש התשיעי להריונה לבוק הריוני, רק שהפעם בשונה מתמונות ההריון הקודמות שעשתה, הצטלמה זרמון בעירום מלא. אביב חופי) זרמון שלא מתפארת בגזרה דקיקה כמו הקולגות שלה לתעשייה, אלא בגזרה בריאה וסקסית, סיפרה כי בניגוד לחברותיה שהשמינו בתקופת הקורונה ובימי הסגר, היא דווקא זכתה להשיל.

עוצרת נשימ×
עוצרת נשימ×" שמלת ×"כל×" של ×"× ×" זרמון Style Weddings from styleandweddings.com
החתונה, בהפקתה של סימונה שרם, הייתה חתונת צהריים. אם היא הייתה מחלקת ציונים, בוודאות הייתי מקבלת נכשל. אביב חופי) זרמון שלא מתפארת בגזרה דקיקה כמו הקולגות שלה לתעשייה, אלא בגזרה בריאה וסקסית, סיפרה כי בניגוד לחברותיה שהשמינו בתקופת הקורונה ובימי הסגר, היא דווקא זכתה להשיל. דנה זרמון ובר זומר מגלות את הקסם של דרום אפריקה. בתו הבכורה היא כוכבת הרשת והריאליטי דנה זרמון. ״דנה זרמון לא מכירה את גל ומעולם לא הייתה איתה באינטרקציה מעבר לאייטם בו היא התארחה בבית הספר שלה, אינסטקדמי. כך נראה יום הצילומים הראשון שלה, שכלל מנחה אחת. זרמון בהריון ראשון ומדברת על הכל בראיון הזה.

דנה זרמון חשפה פרט על בעלה ונשארנו ללא מילים.

אתמול (ו') נישאה כוכבת דוקו הריאלטי איט גירלז, דנה זרמון לבחיר לבה גיא ביטון בחתונת צהריים בעל הים בשדות ים. מטעמה של דנה זרמון נמסר: תשתפו לכולם שיראו את הסרטון!אל תשכחו להירשם לערוץ!ייצוג: לפני כמעט ארבע שנים דנה זרמון פסעה אל עבר החופה, שם חיכה לה אהוב ליבה, גיא ביטון.מאז השניים כבר הספיקו לצבור לא מעט חוויות משותפות והבוקר הודיעו כי הם מצפים לבייבי ראשון. זרמון נשוי בשנית, אב לשלוש בנות ומתגורר בתל אביב. בביתם, דנה זרמון (25) וגיא ביטון (29) נראים עוד זוג. בתו הבכורה היא כוכבת הרשת והריאליטי דנה זרמון. דנה זרמון מכל כיוון כולל רכילויות, עדכונים, חדשות חמות, תמונות, קטעי וידאו ועוד. ״דנה זרמון לא מכירה את גל ומעולם לא הייתה איתה באינטרקציה מעבר לאייטם בו היא התארחה בבית הספר שלה, אינסטקדמי. הבוקר (שלישי) עלתה זרמון לשידור בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12 לספר על איך נראית חופשה בימים אלה של מגפת הקורונה. דנה זרמון מדגמנת תחתונים בהריון: אם היא הייתה מחלקת ציונים, בוודאות הייתי מקבלת נכשל. דנה זרמון חשפה פרט על בעלה ונשארנו ללא מילים.

Posting Komentar

0 Komentar